Veelgestelde Vragen

1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt en geleverd?

Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verwerkt (maandag t/m vrijdag). De levering duurt meestal 3-5 werkdagen, dus je kunt je bestelling binnen ongeveer 4-7 werkdagen verwachten.

2. Wat is jullie retourbeleid? Wie betaalt de retourkosten?

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na levering. De klant is verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij het geleverde product defect of verkeerd is. In dat geval vergoedt Sir. Essentials de retourzending.

3. Leveren jullie wereldwijd?

Op dit moment levert Sir. Essentials uitsluitend binnen Nederland. We onderzoeken momenteel de mogelijkheden om in de toekomst internationaal te verzenden.

4. Welke betaalmethoden accepteert Sir. Essentials?

Sir. Essentials accepteert diverse veilige betaalmethoden, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Apple Pay, Google Pay en iDEAL.

5. Is mijn betalingsinformatie veilig bij Sir. Essentials?

Ja, je betalingsgegevens zijn volledig veilig. Sir. Essentials maakt gebruik van SSL-versleuteling volgens industriestandaarden en werkt zijn systemen voortdurend bij om maximale veiligheid te garanderen.

6. Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Nadat je bestelling is verwerkt of verzonden, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Controleer je adresgegevens daarom zorgvuldig voordat je de bestelling afrondt.

7. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Retourzendingen worden binnen 7 werkdagen na ontvangst en controle verwerkt. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is uitgevoerd naar je oorspronkelijke betaalmethode.

8. Wat als ik een defect of beschadigd product ontvang?

Als je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@siressentials.nl Voeg binnen 48 uur na levering duidelijke foto's van de schade toe. Sir. Essentials zal de retourkosten vergoeden en zorgen voor een snelle terugbetaling of vervanging.

9. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-nummer. Gebruik onze Volg Je Bestelling pagina om de status van je levering te bekijken.

Contactgegevens

Bedrijfsnaam: Siressentials.nl
Adres: Schiedamse Vest 154, Rotterdam, Zuid-Holland, 3011 BH, Nederland

✉️ - info@siressentials.nl
💬 - Veelgestelde vragen
📱 - +31657500349

Maandag tot en met vrijdag: 08:00 – 18:00 uur
Zaterdag en zondag: 10:00 – 16:00 uur

We beantwoorden e-mails binnen 24 uur.

Heb je vragen? Bekijk onze Veelgestelde Vragen pagina.

Of neem contact met ons op via onze contactpagina.